12 Ekim 2011 Çarşamba

Facebook Arkadaş Ekleme Hilesi


Facebook’ta arkadaş listesi kasanların, arkadaş listesi kasıp para kazananların, reklam yapanların oldukça işine yarayacak bir yöntem anlatacağım sizlere bu sefer. Bir webmaster forumunda gördüm, biraz araştırdım ve deneme yaptım ( başarılı sonuç aldım ) sizlerle paylaşmaya karar verdim.
Adım adım işlemleri anlatıyorum ek olarak alt kısımdada resimli anlatımımız da mevcuttur.Yapamayanlar yorum şeklinde bizlere bildirebilirler.
İlk olarak facebooktan arkadaşlar bölümüne giriyoruz.
Sonra bu bölümden arkadaşları düzenle seçeneğine geliyoruz.
Sol bölümde arkadaşları bul seçeneği karşımıza gelecektir, biraz aşağı iniyoruz ve diğer araçlar kısmına geliyoruz.
Aşağıda sizlere verdiğimiz dosyayı bilgisayarınıza txt formatı ile kaydedin ve oraya yükleyin. İşlem tamamdır.

facebook hilesi 1 300x72 Facebook Arkadaş Ekleme Hilesi

Arkadaşları bul seçeneğine tıkladığımızda aşağıdaki bölme gelecektir.


facebook hilesi 2 300x267 Facebook Arkadaş Ekleme Hilesi










facebook hilesi 3 300x69 Facebook Arkadaş Ekleme Hilesi

İşaretli yere tıklıyorsunuz.




İşaretlenen bölüme tıklayarak size verdiğimiz txt dosyasını yüklüyorsunuz. İşlem tamamlanmıştır.

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More