21 Eylül 2011 Çarşamba

Okul Başladı....

 Evet Arkadaşlar Duyduğunuz Gibi Yine Zorlu Günler Bizi Bekliyor.Tam Tamına 180 İş Günü Sürecek Bu Hezimet.3 Ay Tatilden Sonra Okulun Başlaması Kadar Kötü Bir Şey Yok.Tatilde İstediğimiz Kadar Uyurken Okul Zamanı Erkenden Kalkma Gibi Zırvalıklarla Uğraşıyoruz.Bide Türkiye'de ki Sistem Eklenince Altından Kalkmak Bir Ölüm.Türkiye'de Eğitim Dünyanın En Kötü Eğitimlerden Biri Olarak Gözüküyor.Yeni Gelen Milli Eğitim Bakanlığındakiler Bir Şey Değiştirmek Zorundaymış Gibi Sürekli Kurallar Ekliyor Yada Kaldırıyorlar.Yine Eziyet Çeken Kişi Yine Biziz.Onlar Rahat Çünkü Yük Bizde.Dershane'de Eklenince Bu Kabus Oluyor.Ben Hem Dershane Hem de Okula Gittiğim İçin Biliyorum.Saatlerce Okuldasın Bide Dershane Olacak Bi İş Mi ! Üniversiteye Gitmeme 2 Yıl Kaldı.Şimdiden Başladık Çalışmaya . İnşallah En İyi Yeri Kazanırım.Şuan Eğitim Avrupa Tarzı Eğitimi Türkiye'ye Getirmeye Çalışıyorlar.Bence Doğrusuda Bu.Siz Ne Derseniz Diyin İngiltere'nin Eğitimi Destekliyorum.Tek Kötü Özelliği Var O Da Tatil Süresi 1,5 Ay Olması.Benden Bu Kadar Sizin Yorumlarınızı Ve Cevaplarınız Bekliyorum....


Sizce Türkiye'de Eğitim Nasıl?
Türkiye'de Eğitimde Neler Değişmeli?


Herkese  2011-2012 Eğitim Yılında Başarılar Dilerim....

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More